woensdag 20 juli 2011

coin heaven


acrylic on canvas, 10x10 cm.

4 opmerkingen:

  1. haha. hij is nog niet helemaal klaar, dus misschien verpest ik 'm nog wel. maar het plan is er 20-30 niet te verpesten en dan te ergens exposeren, met catalogusje. dan kosten ze denk ik eerst heel veel geld (30-40 ofzo, en ze zijn heel klein, maar het is toch nog best veel werk), en dan verkoop ik er nul, en dan zijn ze daarna 15-20. dus het kost vooral veel geduld. en maar bedankt voor je interesse, ik noteer het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hou me op de hoogte, ik wil er een!! Of meer. Ik heb 'n hemelsblauwe soort van schouw in m'n kamer, een rijtje van 3 zou daar heul mooi hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. doe ik, leuk, thx! en ja ze doen het wel goed in duo's en trio's. dan vallen de mankementen wat minder op. als ik er genoeg verkoop ga ik op bob ross schildercursus.

    BeantwoordenVerwijderen